esmaspäev, 16. jaanuar 2017

Random name picker

Õpetaja: Marietta Lõo
Õppeaine: keemia
Kool: Antsla Gümnaasium
Alatihti on probleemiks see, et õpilane ei soovi ise vabatahtlikult vastuseid tahvlile kirjutada. Täna keemia tunnis võtsime appi random-name-pickeri. Kasutasime ka puutetundlikut tahvlit. Esimesena õpetaja pani ratta veerema ning seisma jäänud nimele jäänud õpilane tuli vastama. Samuti sai seesama õpilane ise ratta käima panna ning järgmise vastaja välja selgitada. Tund möödus linnulennul. Põnevust jätkus kõigile.
http://www.classtools.net/random-name-picker/


10Monkeys

Kool: Antsla Gümnaasium
Õpetaja: Ly Raudsepp
Klass: 2. klass
Sisu: 
Juba mitmendat aastat osalevad Antsla Gümnaasiumi 1. ja 2. astme õpilased üleriigilises matemaatikavõistluses Matetalgud. See internetikeskkond muudab matemaatika õppimise põnevamaks ja mitmekesisemaks, motiveerib lapsi vahvate mängude kaudu õppima. Lapsi innustavad ka hästi lahendatud ülesannete eest jagatavad auhinnad. Lastele meeldib!!



reede, 6. jaanuar 2017

Nutitunni jõululoos

https://koolielu.ee/info/readnews/527527/joululoosi-tulemused-nutitund-igasse-kooli-projektis

Kahe digikeskkonna võrdlus

Kahoot vs Quizizz
Mõlemad keskkonnad on aktraktiivsed õpitu kinnistamiseks ja kordamiseks.
Kahoot plussid
* lhtne ja loogiline
* video küsimus võimalik lisada
* saab panna aja peale
*Miinused:
*vajab mägu ajal juhtimist
* üla- ja alaindeksite lisamise võimalus puudub
Arvamus: hea kasutada õppematerjali kinnistamiseks ja kordamiseks
Quizizz
Plussid:
* igaüks saab toimetada omas tempos
* erinev küsimuste järjekord
* kõik osalejate tulemused kohe näha
Miinused:
* ei saa lisada video küsimust

MolPad app



Teema: alkaamid ja alkoholid
Klass:11
Õpetaja:Marietta Lõo
Eesmärgid:
1) arendada graafiliste valemite joonistamisoskust
2) õppida tundma alkaane ja alkohole
3) julgustada õpilasi esitama oma töid ja oskusi teistele.
Tunni sisu: Õpilased kasutasid graafiliste valemite tegemiseks  MolPad äppi. Tehtud tööst tehti ekraanitõmmis ning laaditi pildina vastavasse Padleti veebitahvlile.

Made with Padlet

8.klassi nutitund teemal heli

Tunni eesmärgid;
1) kinnistada eelnevalt õpitud ning saada tagasisidet
2) uurida erinevate heliallikate poolt tekitatud helivaljust
3) saada teada uusi teadmisi helist
Õppetund algas eelmise teema "Võnkumine" kokkuvõtva kordava kordava testiga Quizizzi keskkonnas. Eelnevalt olime Kahoot keskkonnas erinevaid mänge sel teemal läbi teinud. Kodus oli lastele Stuudiumi lisatud õppematerjal kokkuvõtva videona.



Tund alguses iga õpilane sooritas testi Quizizzi keskkonnas.



Pärast testi lahendamist õpilased SounMdeter äppi abil testisid erinevate heliallikate valjust.






Tunni lõpus valmis klassi ühistööna Padleti keskkonnas kokkuvõte antud teemast märksõnadena.



neljapäev, 5. jaanuar 2017

Astra õpik 4. kl loodusõpetuses

Kool: Antsla Gümnaasium
Õpetaja : Ülle Anier
Klass: 4. klass
Teema: Õpime tundma mandreid ja maailmajagusid'
Eesmärk: Õppida tundma maismaa jaotust mandriteks ja maailmajagudeks ning ning nende asendit Maal.
Töölehe asukoht: siin
Sisu:Õpetaja lisas õpilastele Stuudiumisse Terasse töölehe, kust said nad viite Astra e-õpikule. Õpilased vastasid küsimustele. Teise ülesandena pidid õpilased läbi vaatama esitluse mandritest ja maailmajagudest. Kolmanda ülesandena Taskutarga äpis abil  leiti mäng, kus sai proovile panna oma teadmisi. Põnev oli!