Teisipäev, 24. jaanuar 2017

Hapnik ja QR code


Teema: Hapnik
Klass: 8
Kool:Antsla Gümnaasium
Õpetaja: Marietta Lõo
Õppeaine: keemia
Vahendid: tahvelarvutid, statiivid, kaaliumnitraat, katseklaasid, piirituslambid, majapidamispaber
Eesmärgid:
1) tutvuda hapniku saamisvõimalustega
2) õppida katseid ohutult sooritama
3) arendada rühmatöö tegemise oskusi.
Tunni alguses moodustasid õpilased rühmad.Õpetaja andis igale rühmale QR koodi mõistatuse, mille tähtede kombinatsioonist tuli välja tunni teema.
Järgnevalt õpetaja küsis suuunavaid küsimusi seoses hapnikuga. Peale arutlust jagas õpetaja igale rühmale järgmise QR koodi.







Õpilased sooritasid katse, mille töökäigu leidsid QR koodist.

Õpilased kasutasid nutivahendeid katse filmimiseks.


Pärast katse sooritamist jagas õpetaja järgmise QR koodi, kuhu alla oli peidutud Padleti sein, kuhu õpilased pidid kokkuvõte tegema.








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar