teisipäev, 19. jaanuar 2016

Meeskonna tutvustus

Oleme Antsla Gümnaasiumist. Meie kool on sõbralik 19 klassikomplektiga ja 40 õpetajaga kollektiiv.
Meie meeskonda kuuluvad direktor Katrin Martinfeld, klassiõpetaja Helina Kuusk ja infojuht Urmas Soonvald.

Mina olen Katrin ja koolis olen töötanud 30 aastat, neist viimased 15 aastat direktorina. Minu esimene armastus on töö matemaatikaõpetajana.

Mina olen Helina ja algklasside õpetajana töötanud Antsla Gümnaasiumis juba 20 aastat. Armastan lugeda, teha näputööd ja puhata koos perega.

Mina olen Urmas ja olen töötanud koolis 15 aastat. Aitan koolis edendada digiajastule vastupidavat arengut. Juhendan õpilasi robootika ja animaringis. Mulle meeldib ennast arendada raamatuid lugedes, suheldes ja sportides.

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar