Klass: 8
Õpetaja: Marietta Lõo
Kool: Antsla Gümnaasium
Teema; Põlemine ja hapnik
Digivahendid ja keskkonnad:
a) tahvelarvutid
b) QR Droid äpp
c) Padlet
d) Tesmoz keskkond
Katsevahendid:
a) taldrikud
b) teeküünlad
c) tikud
d) vesi
e) majapidamispaber
Eesmärgid:
1) tutvuda hapniku saamisvõimalustega
2) mõista hapniku tähtsust põlemisprotsessis
3) arenda rühmatöö tegemise oskusi
4) saada tagasisidet õpitu kohta
Sisu:
Õpilastele oli kodutööna tutvumiseks lisatud video, kus oli välja toodud hapniku olulisemad omadused ning tähtsus.
Tunni alguses õpetaja tutvustas tunni eesmärke. Järgnes jagunemine rühmadesse. Õpetaja jagas igale rühmale QR koodi, kuhu alla oli peidetud Padleti sein, kus olid olemas tööjuhised.
Õpilased kasutasid tahvelarvuteid pildistamiseks ja filmimiseks.
Padletid
Tunni lõpu osas õpilased vastasid Tesmoz keskkonnas loodud testi küsimustele.
Tesmoz keskkonna test
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar