Kool.Antsla Gümnaasium
Õpetajad: Eve Sarapuu ja Marietta Lõo
Teema: Peastarvutamine
Äpp: Kahoot
Eesmärgid:
1) tutvustada õpilastele ja õpetajale Kahoot keskkonda
2) õpetada õpilasi rakendama oma digioskusi
3) julgustada õpilasi õpetama oma kaaslasi
Sisu: Tunni alguses rääkisime lastele, mis plaanis meil teha on. 1.b klass oli korra juba Kahoot keskkonnas ühe korra mängu teinud, siis olid õpetajateks kaheksanda klassi õpilased.
Kogu protsess algas Kahoot! äpi otsimisega tahvlitest. Kiire libistamiste tulemusena saadi rakendus lahti. Järgnes Game pin sisestamine, mis võttis juba natuke kauem aega. Iga õpilane läks oma nime alt sisse ning mäng võis alata. Tuletasime koos meelde, kuidas mäng käib. Ees ootas meid 20 peastarvutamise ülesannet. Lastele meeldis. Iga küsimuse järgi oli nende emotsioonid laes, kui olid õigesti vastanud. Samuti proovisime Jumble versiooni. Alguses oli asi võõras, kuid kui asi käpa sai oli põnevust küllaga.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar