esmaspäev, 3. aprill 2017

Elundid loodusõpetuses ja nutt

Neljandates klassides õpime hetkel inimest tundma. Mida rohkem õpime, seda keerulisem see inimolend tundub!

Suured tänud inimestele, kes on teinud TASKUTARGA ja siia lisanud igasuguśed testid ja mängud http://gag.ee/oppemangud/Elundkonnad/Silm.html. Mängime tihti TASKUTARGA mänge ja minu eesmärk on õpetada salaja. Üks laps ütles kunagi mulle: "Kui mängin mängu, siis ju ei õpi!" Ei hakka ma targa teismelisega vaidlema.

Seekord oli teemaks "ELUNDID"


panime elundid tähestikulisse järjekorda
ja püüdsime kinnistada eelmises tunnis õpitut - millisesse elundkonda mingi elund kuulub.

seejärel otsisime täherägastikust elundeid ja
 püüdsime paaristööna neid elundeid elunditesse paigutada.





Tunni lõpus kirjutasime KIRJA - näiteks härra Ajule või proua Kopsule. Kirja kirjutamise idee on Iri Reilelt, kes on AG 4.a klassi klassijuhataja ja eesti keele õpetaja. Temaga tegime lõimingutunni ja Iri koostas lastel põneva tööjuhendi, kus laps kirjutab kirja ühele oma elundile ning püüab elundile mõeldes vaadata, kuidas tema saab oma elundi heaks midagi ära teha.

Kiri kirjutati käsikirjaliselt vastavalt kirja kirjutamise nõuetele.

Et kirja kirjutada, tuli elundiga lähemalt tutvust teha.
Tänan lapsi vahvate kirjade eest!

Lõbus mõistete õppimine 21.märts 2017

Kuna mõistete õppimine on hästi tüütu tegevus õpilase jaoks, siis seekord otsustasin teha mõistete õppimise mängides.
Leidsin quizizz.com aadressilt õpetaja Ülle Pihelpuu koostatud mängu ja otsustasingi seda kasutada.

https://quizizz.com/admin/quiz/56e4fde397e346f13503718d
5.b klass tunnis
 esimesed mängud läksid vaevaliselt, kuid tänaseks on juba päris mitmed õpilased, kes suudavad mängu läbi teha veatult.








Ka 5.a klass mängib mängu aktiivselt!





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar