Klass: 3
Õpetajad: Marietta Lõo, Helina Kuusk, Antsla Gümnaasiumi 9.a ja 8. b klassi õpilased
Aeg: 80 minutit(2*40 min)
Eesmärgid:
1) õppida tundma kõige lihtsaima vooluringi erinevaid osasid ja nende ülesandeid
2) uurida, millest koosneb vooluring
3) arendada rühmatöö oskust õpilastes
4) julgustada vanemate klasside õpilasi nooremaid juhendama
5) anda õpilastele kiiret tagasisidet teadmiste kohta
Vahendid:
* juhtmed
* patareid
* elektritarvitid
* elektrokit Miniland
Digivahendid ja keskkonnad:
* tahvelarvutid
* äpp: Kahoot it!
Tunni sisu:
Igal aastal on meie kooli füüsikaõpetajad 3. klassis elektriteema juures rääkimas ja katseid tegemas käinud. Sel aastal oli mõte teeks midagi teisiti. Selleks, et andma vanematele õpilastele esinemiskogemust sai neile antud olla õpetaja/juhendaja. Kolmanda klassi üllatus oli suur kui korraga klassis oli nii palju juhendajaid.
Tund algas eesmärkide tutvustamisega ning füüsikaõpetaja lühikese sissejuhatusega elektrisse. Järgneva etapina jagunes 3. klass suure tuhinaga rühmadesse. Iga rühma juures oli paar 9. klassi õpilast, kes selgitasid neile kõige lihtsama vooluringi olemust.
Üheksanda klassi õpilased olid väga tublid juhendajad. Esimene tund möödus kiirelt. Kuna füüsikaõpetaja plaanitud Kahoot mänguni me ei jõudnud, siis otsustasime teisel tunnil jätkata.
Teisel tunnil vahetusid õpetajad üheksandike asemele tulid korraga kaheksandikud, kes aitasid õpilasi juhendada töös elekrotkitidega. Tunni lõpus võtsime ette rännaku tahvlite maailma. Kahoot mäng pakkus elevust omajagu. Kaheksandikud õpetasid, kuidas mängida tuleb.
Tundide lühike ülevaade videona
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar